emelietpkingen

Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

kaffe dejt!!<3

Av Emelie den bästa;* - 10 maj 2012 19:28

hajj babes,asså fett sjukt asså,jag har en kaffe dejt med Ryyaan imorrn han ringde ooh ja ba 'omg yees'!! tror att vi ee på g,de kmr bli kul att träffa han igen


färgade håret blondt,i like it grr!;)


Dsc04338_large

fett normal sminkning,krävs bara svart kajal,mascara och vit kajal vilket jag andvänder hihihihi;) och lite foundation på läpparna!! ibland tppp lite läppglans på oxååå mee like!!


ah juste,skulle länka min kompis ida,hihih:] snart ses vi på dejt hahaaha idadinkaka.bloggplatsen.se <---

Tumblr_lnezkmbe8f1qhrpvqo1_500_large


puss älskarej idaandersson min lilla cookie! pusspuss alla läsare.

 
 
Linnea.

Linnea.

12 maj 2012 14:14

åh, du är så fin. :) <3
saknarej fifan. ♥♥
emeliehh, hur mår du? c:<3<3

http://www.blubz.blogg.se

Emelie den bästa;*

14 maj 2012 17:44

känner dejj it ens;))??
haha jaah mår bra,,:]]tack så mkt men asså jag är feeet fuuuuul ska upppdatera lite

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie den bästa;* - 21 september 2012 15:57

yeeahh,fest igen me en riktig pudding,ida;) ska nog ta me någon kille hem,behövs piffas upp i sängkammaren hihihih ;**<3 har slutat äta men ikväll äre ett undaantag,för ida ska bjuda mig på någon skitdyr resturang,SALLADSRESTURANG.   älska...

Av Emelie den bästa;* - 21 september 2012 15:51

min mamma är värsta sexi åå konstig. hon bor i hollywood med sin man som är ca 50+ o ee skitrik;) *mammi like rika boys* och hon själv är ca 35 haha:* hon skickade en bild idag,saknar henne♥♥♥ men it så mke,kan ju festa ski...

Av Emelie den bästa;* - 29 juli 2012 00:45

nu kommer ni få skiiitbra tips för att vara jävligt sexig i kroppen (like mee,yeh);* ah,de första,TRÄNA typ 8 tim per dag,behövs för dig som är ful o mullig,du måste träna skithårt,inga pauser och absolut inte cola elr så i pauserna,ENDAST VATTEN! ...

Av Emelie den bästa;* - 29 juli 2012 00:40

stör mig på er som säger att jag är fjortis :oo?inge liv elr? :OOO meh asså jag andvänder inte 100 lager smink o push up vafan,:** jag är en liten barbie i en barbieehh world.fan ingen ska förstöra den jahh ee,jag är född som en stjärna oh jag dö...

Av Emelie den bästa;* - 29 juli 2012 00:35

min kompis idaa ska ju göra läpparna imorrn,fett sääxigt. jag får lust,men nono inge för mejj tror jag;)   jag klarar mig fint utan,eller?;)) ksk får börja redigera bilderna  lite hahahha, men botox är fett fint oh jag tror faktiskt att ida k...

Presentation


tpp hajj och välkommen tee min blogg som handlar om mejj och livet som emelieeh är också 16 år så alla vet ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards