emelietpkingen

Alla inlägg under juli 2012

Av Emelie den bästa;* - 29 juli 2012 00:45

nu kommer ni få skiiitbra tips för att vara jävligt sexig i kroppen (like mee,yeh);*

ah,de första,TRÄNA typ 8 tim per dag,behövs för dig som är ful o mullig,du måste träna skithårt,inga pauser och absolut inte cola elr så i pauserna,ENDAST VATTEN!


de andra tipset är fettsugning,ah de hjälper dig på traven,dom suger ut skiitmke fett (dom ha gjort på mig 3 ggr snart ska jag dit igen o göra de igen,på bena)


och sluta ät,förfan.vidrigt me tanken på mat!!

och nej jag har inte anorexia,bara jävligt snygg o smal :** fö jag må inte dåligt?

så om ni följer råden så får ni denna kropp (som jag har) o kom inte me era äckliga kommentarer att ni tycker former är fint,alla ha olika åsikter,right? o fö de så har jag spärrat så ni inte kan kommentera detta inlägg;)


FETT SEXIG KROPP JAG HAR <3

Tumblr_m6zo1robyn1qef2ibo1_500_large

ligger i styggingens rum,näpp ba ett engångsligg me nån fukking kille.


Av Emelie den bästa;* - 29 juli 2012 00:40

stör mig på er som säger att jag är fjortis :oo?inge liv elr? :OOO

meh asså jag andvänder inte 100 lager smink o push up vafan,:**

jag är en liten barbie i en barbieehh world.fan ingen ska förstöra den jahh ee,jag är född som en stjärna oh jag dör som en legend,soo FUCK yo.

iaf,har variit o tränat,fan va jag gått upp typ?3 kg,fanfanfan!!! inge mer kaffe mat,jävlar oxxååå!!!! ni ska få en liten seexii bild på feta mig -.-




Tumblr_m5qwz7ow0y1r9yag6o1_500_large

Av Emelie den bästa;* - 29 juli 2012 00:35

min kompis idaa ska ju göra läpparna imorrn,fett sääxigt.

jag får lust,men nono inge för mejj tror jag;)


jag klarar mig fint utan,eller?;)) ksk får börja redigera bilderna  lite hahahha,

men botox är fett fint oh jag tror faktiskt att ida kommer bli riktigt jävla sexii!! (not like boys but yaa know)


20081208123142_large

Presentation


tpp hajj och välkommen tee min blogg som handlar om mejj och livet som emelieeh är också 16 år så alla vet ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards